Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben

Simoncsik Alexandra (2021) Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben-Simoncsik-Alexandra-2021.pdf] PDF
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben-Simoncsik-Alexandra-2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az internetes vásárlás nagyon elterjedt. Okoseszközök széles választéka áll az emberek rendelkezésére. Szépen lassan a telefonok az életünk részévé váltak. Hidat képeznek téren és időn át. A világ felgyorsult az internetnek köszönhetően. Bárhol bármikor vásárolhatunk, amikor időnk és kedvünk tartja. Kutatásom során elmélyedtem az mobil kereskedelem rejtelmeiben, a vásárlások alakulásában, illetve a vásárlói magatartást még inkább befolyásoló tényezőiben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kérdőíves felmérés, piackutatás, szekunder piackutatás, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:11
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet