Simoncsik Alexandra (2021) Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben-Simoncsik-Alexandra-2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az internetes vásárlás nagyon elterjedt. Okoseszközök széles választéka áll az emberek rendelkezésére. Szépen lassan a telefonok az életünk részévé váltak. Hidat képeznek téren és időn át. A világ felgyorsult az internetnek köszönhetően. Bárhol bármikor vásárolhatunk, amikor időnk és kedvünk tartja. Kutatásom során elmélyedtem az mobil kereskedelem rejtelmeiben, a vásárlások alakulásában, illetve a vásárlói magatartást még inkább befolyásoló tényezőiben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kérdőíves felmérés, piackutatás, szekunder piackutatás, vásárlói magatartás, vásárlói magatartás modellek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |