A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése

Kedves Adrienn (2021) A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lauritzen projektmunka Kedves Adrienn.pdf] PDF
Lauritzen projektmunka Kedves Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kedves Adrienn vagyok, és ezt a dolgozatot a BGE-KVIK turimus szakos, FOSZK képzésen résztvevő tanulójaként írtam. A pandémiahelyzetre való tekintettel  témaválasztáskor a turizmustól eltekinthettem, és a marketinget választhattam.  A dolgozat a szakmai gyakorlati helyemen végzett feladatokról, az ott szerzett ismeretekről, továbbá a BTL marketingről számol be. A három hónapos szakmai gyakorlatomat a Lauritzen Instore Holding Zrt.-nél töltöttem le, ami egy BTL marketingre orientálódott cég, illetve Magyarország egyik vezető marketingügynöksége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BTL, eladásösztönzés, kérdőíves felmérés, marketing, promóció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:11
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet