Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry

Cavicchiolo Cristofer (2021) Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Impact_of_e-commerce_on_the_brick_and_mortar_retail_industry_Cristofer_Cavicchiolo_OZ26WJ.pdf] PDF
Impact_of_e-commerce_on_the_brick_and_mortar_retail_industry_Cristofer_Cavicchiolo_OZ26WJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Examining the impact that internet and electronic commerce has on physical stores and overall the retail industry. The objective of this research paper is to analyze the changes, examine the different approaches to how consumers, but most importantly businesses cope with the constant innovation of technology. Covid-19 created some difficulties for retailers, however, there were some methods with which they could cope with the rapid change. The inspection should also show the clear positive and negative outcomes of the impact of electronic commerce.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business, e-commerce, e-marketing, internet, retail industry
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:11
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet