Cavicchiolo Cristofer (2021) Impact of e-commerce on the brick and mortar retail industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Impact_of_e-commerce_on_the_brick_and_mortar_retail_industry_Cristofer_Cavicchiolo_OZ26WJ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Examining the impact that internet and electronic commerce has on physical stores and overall the retail industry. The objective of this research paper is to analyze the changes, examine the different approaches to how consumers, but most importantly businesses cope with the constant innovation of technology. Covid-19 created some difficulties for retailers, however, there were some methods with which they could cope with the rapid change. The inspection should also show the clear positive and negative outcomes of the impact of electronic commerce.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business, e-commerce, e-marketing, internet, retail industry |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |