Szohr Virág (2021) A Covid-19 hatása a Z generációs közösségekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szohr_Virág_2021_HZI9R6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (671kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az ember társas lény, így a közösségi lét alapvető szükséglete. Dolgozatomban a Z generációt és a Covid-19 világjárvány hatásait kutatom ezen közösségekre. Vizsgálatom során kérdőíves felmérést készítettem, melyet a Facebook közösségi platformon osztottam meg. Összesen 103 1996-2010 között született kitöltő válaszát tudtam használni és ezekből következtetéseket levonni. Kutatásom során egyértelműen kiderült, hogy a Z generáció tagjai nagymértékben igényelik, hogy offline térben találkozzanak barátaikkal és családtagjaikkal, nem elégíti ki őket az online kapcsolattartás, inkább csak kiegészítésképpen használják az internetet. Ezen generáció tagjai napi szinten átlagosan 4-6 emberrel tartják a kapcsolatot, ezek pedig valószínűleg olyan erős kötésűek, hogy a járvány megfékezése érdekében bevezetett intézkedések mellet is képesek voltak kitartani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egyén és közösség, koronavírus-járvány (COVID-19), közösség, szabadidős tevékenységek, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |