A Covid-19 hatása a Z generációs közösségekre

Szohr Virág (2021) A Covid-19 hatása a Z generációs közösségekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szohr_Virág_2021_HZI9R6.pdf] PDF
Szohr_Virág_2021_HZI9R6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (671kB)

Absztrakt (kivonat)

Az ember társas lény, így a közösségi lét alapvető szükséglete. Dolgozatomban a Z generációt és a Covid-19 világjárvány hatásait kutatom ezen közösségekre. Vizsgálatom során kérdőíves felmérést készítettem, melyet a Facebook közösségi platformon osztottam meg. Összesen 103 1996-2010 között született kitöltő válaszát tudtam használni és ezekből következtetéseket levonni.  Kutatásom során egyértelműen kiderült, hogy a Z generáció tagjai nagymértékben igényelik, hogy offline térben találkozzanak barátaikkal és családtagjaikkal, nem elégíti ki őket az online kapcsolattartás, inkább csak kiegészítésképpen használják az internetet. Ezen generáció tagjai napi szinten átlagosan 4-6 emberrel tartják a kapcsolatot, ezek pedig valószínűleg olyan erős kötésűek, hogy a járvány megfékezése érdekében bevezetett intézkedések mellet is képesek voltak kitartani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egyén és közösség, koronavírus-járvány (COVID-19), közösség, szabadidős tevékenységek, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:10
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet