A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése

Lovas Ágnes (2021) A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése.pdf] PDF
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (901kB)

Absztrakt (kivonat)

A pandémia hatása az üzleti turizmusra, következményei mind rövid, mint hosszútávon. A koncerenciaturizmus jövőben lehetőségei, kihívásai, veszélyei. E kérdéskör bemutatása a Danubius Hotel Helián, és a vele (értékesítési szempontból) egy klaszterré alakult Danubius Radisson Blu Béke Hotelen keresztül. Mindezek megítélése primer és szekunder kutatás elvégzésével. Primer kutatás: mélyinterjú Hegedüs Hajnalka Értékesítési igazgatóval, szekunder kutatás. SWOT analízis végzése, majd a Béke és a Helia eredményeinek összevetése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás [turizmus]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, idegenforgalom, konferencia turizmus, pandémia, üzleti turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:10
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet