Lovas Ágnes (2021) A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (901kB) |
Absztrakt (kivonat)
A pandémia hatása az üzleti turizmusra, következményei mind rövid, mint hosszútávon. A koncerenciaturizmus jövőben lehetőségei, kihívásai, veszélyei. E kérdéskör bemutatása a Danubius Hotel Helián, és a vele (értékesítési szempontból) egy klaszterré alakult Danubius Radisson Blu Béke Hotelen keresztül. Mindezek megítélése primer és szekunder kutatás elvégzésével. Primer kutatás: mélyinterjú Hegedüs Hajnalka Értékesítési igazgatóval, szekunder kutatás. SWOT analízis végzése, majd a Béke és a Helia eredményeinek összevetése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás [turizmus]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, idegenforgalom, konferencia turizmus, pandémia, üzleti turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |