A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása

Süle Noémi (2021) A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Süle Noémi.pdf] PDF
Szakdolgozat_Süle Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a legjobb, közepes méretű európai fesztiválok között számontartott  Telekom Volt fesztivált, illetve annak országimázs formáló hatását vizsgáltam. A kutatás során felmértem, majd összehasonlítottam, hogy mit gondolnak a hazai, illetve a külföldi látogatók a fesztivállal kapcsolatban, miben rejlik a sikeressége, illetve milyen gyengébb, kevésbé vonzó elemmel rendelkezik. A kutatás módszertanát tekintve online megkérdezéssel mértem fel a fesztiválozók tapasztalatait, élményeit, mind a hazai, mind pedig a külföldi közönség körében. A kutatás eredményei alapján a Telekom Volt fesztivál is meghatározó szerepet tölt be országunk imázsának alakításában, emellett pedig közösségszervezés szempontjából is igen fontos az az érték, amit képvisel a fesztivál. Ilyen érték lehet a rendezvény összetartó ereje, a közösségalkotás, az új barátok, kapcsolatok kialakításának lehetősége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Keszei Barbara
Belső
egyetemi adjunktus; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: érték(ek), fesztivál, márkázás, országimázs, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:09
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet