Süle Noémi (2021) A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Süle Noémi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a legjobb, közepes méretű európai fesztiválok között számontartott Telekom Volt fesztivált, illetve annak országimázs formáló hatását vizsgáltam. A kutatás során felmértem, majd összehasonlítottam, hogy mit gondolnak a hazai, illetve a külföldi látogatók a fesztivállal kapcsolatban, miben rejlik a sikeressége, illetve milyen gyengébb, kevésbé vonzó elemmel rendelkezik. A kutatás módszertanát tekintve online megkérdezéssel mértem fel a fesztiválozók tapasztalatait, élményeit, mind a hazai, mind pedig a külföldi közönség körében. A kutatás eredményei alapján a Telekom Volt fesztivál is meghatározó szerepet tölt be országunk imázsának alakításában, emellett pedig közösségszervezés szempontjából is igen fontos az az érték, amit képvisel a fesztivál. Ilyen érték lehet a rendezvény összetartó ereje, a közösségalkotás, az új barátok, kapcsolatok kialakításának lehetősége.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | érték(ek), fesztivál, márkázás, országimázs, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |