Bognár Laura Luca (2021) A munkavállalókkal szembeni elvárások alakulása a Covid-19 vírus okozta károk után a turizmus, a szállodaipar és a vendéglátóipar területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bognár_Laura_Luca_AEUGAO_Szakdolgozat_v_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a munkavállalókkal szembeni elvárások alakulását vizsgálja a COVID-19 vírus okozta károk után, mindezt elsősorban a turizmus-vendéglátás területére levetítve. A COVID-19 járvány soha nem látott válság, ami súlyos gazdasági következményekkel jár. Jelenleg senki sem tudja, meddig fog tartani és azt sem, hogy hogyan fog kinézni az „új normális” munkarend. A válság nem csak a vállalatok szemléletét és kialakítását változtatta meg, hanem a kommunikációs folyamatokat, a munkavállalók igényeit és a velük szembeni elvárásokat egyaránt. A dolgozat azt vizsgálja, hogy a munkáltatók megváltoztatták-e az elvárásaikat a munkavállalókkal szemben, a munkavállalók milyen preferencia alapján választották a munkahelyeiket a vírushelyzet előtt és alatt, továbbá, hogy mely szervezetek, vállalkozások, szerepe nőtt meg ez idő alatt. Az eredmények alapján megállapítható, hogy sem a munkáltatók, sem a munkavállalók elvárásai nem változtak alapvetően a vírushelyzet miatt, de a home office jellegű munkavégzés előtérbe került.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, emberi erőforrás, kompetencia, munkavállalók kompetenciái, munkáltatói elvárások, turizmus, turizmus-vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |