Kovács Alexandra (2021) Nyíregyháza Lego and Legoland, a climate change and thematic parks study. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
AK-Thesis-Final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Thematic destinations represent a direction in development on the long run and offer a competitive market.Lego, a huge international company, who has been working on being sustainable and has set goals long term should be taken as a benchmark by other companies.The Hungarian Lego business is located in Nyíregyháza, in the last decade the city has been developing greatly with thematic attractions.This emerging destination could need something new and amazing, a Legoland, just like in Germany.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | climate change, greenhouse gases, Lego, nyíregyháza, thematic parks |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |