A McDonald's online kommunikációja

Gajdács Bettina Diána (2021) A McDonald's online kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of GajdácsBettinaDiánaWJ9QXF.pdf] PDF
GajdácsBettinaDiánaWJ9QXF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témája a McDonald's online kommunikációja. A témámhoz kapcsolódóan fontosnak tartottam, hogy saját kérdőíves kutatást végezzek el, mivel így reprezentatív eredményeket tudhatok meg a Magyarországon élők McDonald's-hoz kapcsolódó vásárlási szokásaikról, és a McDonald's Social Média felületein megjelenő bejegyzéseink hatásairól, hogy ezek mennyire képesek a potenciális fogyasztókat vásárlásra ösztönözni. A kutatásaim összefoglalása után javaslatokat tettem, hogy szerintem mit kéne tennie a McDonald's-nak azáltal, hogy nagyobb vásárlási potenciált tudjanak majd maguk mögött tudni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gajzágó Éva Judit
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbiztonság, BCG mátrix, kommunikáció, nagyvállalat, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:08
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet