Gajdács Bettina Diána (2021) A McDonald's online kommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
GajdácsBettinaDiánaWJ9QXF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom témája a McDonald's online kommunikációja. A témámhoz kapcsolódóan fontosnak tartottam, hogy saját kérdőíves kutatást végezzek el, mivel így reprezentatív eredményeket tudhatok meg a Magyarországon élők McDonald's-hoz kapcsolódó vásárlási szokásaikról, és a McDonald's Social Média felületein megjelenő bejegyzéseink hatásairól, hogy ezek mennyire képesek a potenciális fogyasztókat vásárlásra ösztönözni. A kutatásaim összefoglalása után javaslatokat tettem, hogy szerintem mit kéne tennie a McDonald's-nak azáltal, hogy nagyobb vásárlási potenciált tudjanak majd maguk mögött tudni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbiztonság, BCG mátrix, kommunikáció, nagyvállalat, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |