Analóg rádiózás az internet korában

Kecskés Dóra (2021) Analóg rádiózás az internet korában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Analóg rádiózás az internet korában.pdf] PDF
Analóg rádiózás az internet korában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a múltbeli és a jelenlegi rádióhallgatási szokásokat fogom ismertetni, illetve az Egerszeg Rádió példáján keresztül mutatom be a vidéki kereskedelmi rádiózás működését és marketingfelépítését, mely létrejöttéhez a rádió programigazgatója, Németh Miklós és az Egerszeg Rádió munkatársai is hozzájárultak. A 18. századi rádió és a közösségi zenehallgatás kialakulásától eljutunk a ma világszintű népszerűségnek örvendő online audiovizuális szolgáltatásokig, és kiderül ezen eszközök befolyásoltságának hatásai a rádiózásra nézve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árpolitika, internet, kérdőíves felmérés, rádió, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:08
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet