Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest

Törzsök Martin (2021) Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Törzsök Martin.pdf] PDF
Szakdolgozat - Törzsök Martin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The economic development came to a halt when the COVID-19 epidemic we can say surprised the whole world. The situation that it caused is unprecedented and nobody was entirely prepared for it and its consequences. The decision to deal with the question of crisis management of a hotel in Budapest during the pandemic has numerous reasons. The most important one is that the virus greatly influences the tourism and catering industry and each and every hotel has a different approach when it comes to making business decisions.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: COVID-19, crisis management, economic regulation, hotel industry, Intercontinental Budapest, viruses
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:08
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet