Törzsök Martin (2021) Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Törzsök Martin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The economic development came to a halt when the COVID-19 epidemic we can say surprised the whole world. The situation that it caused is unprecedented and nobody was entirely prepared for it and its consequences. The decision to deal with the question of crisis management of a hotel in Budapest during the pandemic has numerous reasons. The most important one is that the virus greatly influences the tourism and catering industry and each and every hotel has a different approach when it comes to making business decisions.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, crisis management, economic regulation, hotel industry, Intercontinental Budapest, viruses |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |