Kárpáti Zsuzsanna (2021) Az e-kereskedelem sikertényezői az Estée Lauder Kft. leányvállalatnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kárpáti_Zsuzsanna_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom témája az Estée Lauder Kereskedelmi Kft. szépség ipari cég és az ott eltöltött gyakorlatom bemutatása.Az Estée Lauder multinacionális cég egy kis családi vállalkozásként indult, mely a szépségiparban kívánja üzleti lehetőségeit kihasználni és a versenytársakkal szemben piaci előnyöket elérni, valamint jövedelmező üzleti tevékenységet folytatni.A projektmunkám témája az e-kereskedelem sikertényezői egy adott vállalatnál. Az e-commerce csapat megmutatta számomra, milyen fontos az egyéni és csapatmunka, is ezen a területen. Mindenki saját maga felelős az időbeosztásáért, és az idő menedzsmentért, ami viszont szorosan összekapcsolódik a többiekével. Így a csapat munkát is elősegíti az egyéni teljesítmény.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, influenszer, közösségi oldalak, marketing, szépségipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |