Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében

Szabó Petra Anikó (2021) Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szabó Petra Anikó_Projektmunka_2021.pdf] PDF
Szabó Petra Anikó_Projektmunka_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Szabó_Petra_titkosítás.pdf] PDF
Szabó_Petra_titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban az Accent Hotels fejlődését vizsgálom meg 2007-től napjainkig, a szállodalánc marketing tevékenységein keresztül. A szakmai gyakorlat során szerzett tudással, illetve a kutatómunkám elemzésével tanulmányoztam a szállodalánc központi rendszer működését. A dolgozat fő témája az Accent Hotel Management bemutatása, illetve sikerének növekedési tendenciái, marketing tevékenységei és eszközeinek jellemzése. Megvizsgálom az online eszközök változását, illetve fejlődését, ezen belül a közösségi média felületeit, E-mail marketing szerepét és az Accent Hotels weboldalának modernizációját, amelyek jellemzőek voltak az évek során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Fábián Tamás
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, fejlődés, marketing, szálloda, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet