Halasi Nikolett (2021) Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Halasi Nikolett projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (622kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt egy év nagy változásokat hozott a turizmusban, pozitívakat és negatívakat is. A rendezvények, azon belül is a konferenciák a fennmaradás érdekében a virtuális teret kihasználva, az online platformra kerültek. A projektmunkában a szakmai gyakorlati helyemet, a budapesti IIR Magyarország konferencia szervező cég átállását mutatom be, a konferenciáik, ezek marketing tevékenységeit vázolom fel, itt az elvégzett feladatokat is bele fűzve. A célom, hogy megmutassam miben is változtak a konferenciák, ezek marketingje, és lehet-e pozitívuma a koronavírus miatti online átállásnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | IIR Magyarország Kft., konferencia, marketingeszközök, marketingkommunikáció, rendezvény(ek), turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |