Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján

Halasi Nikolett (2021) Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Halasi Nikolett projektmunka.pdf] PDF
Halasi Nikolett projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (622kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt egy év nagy változásokat hozott a turizmusban, pozitívakat és negatívakat is. A rendezvények, azon belül is a konferenciák a fennmaradás érdekében a virtuális teret kihasználva, az  online platformra kerültek. A projektmunkában a szakmai gyakorlati helyemet, a budapesti IIR Magyarország konferencia szervező cég átállását mutatom be, a konferenciáik, ezek marketing tevékenységeit vázolom fel, itt az elvégzett feladatokat is bele fűzve. A célom, hogy megmutassam miben is változtak a konferenciák, ezek marketingje, és lehet-e pozitívuma a koronavírus miatti online átállásnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: IIR Magyarország Kft., konferencia, marketingeszközök, marketingkommunikáció, rendezvény(ek), turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet