Petrusz Péter (2015) Kapszulahostel: Egy vállalkozás marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolg.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (8MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat egy Távol-Keleten sikeres koncepció magyarországi átültetéséről szól. Magyarországon még nincs kapszulahotel, ennek bevezetését, marketingstratégiáját vizsgálja a munka.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia, STEEP analízis, Versenytárselemzés, Marketingmix |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Szep. 24. 13:51 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 02. 15:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |