Kapszulahostel: Egy vállalkozás marketingstratégiája

Petrusz Péter (2015) Kapszulahostel: Egy vállalkozás marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolg.pdf] PDF
Szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat egy Távol-Keleten sikeres koncepció magyarországi átültetéséről szól. Magyarországon még nincs kapszulahotel, ennek bevezetését, marketingstratégiáját vizsgálja a munka.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, STEEP analízis, Versenytárselemzés, Marketingmix
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Szep. 24. 13:51
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 02. 15:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet