Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.

Meiszter Miklós (2021) Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.pdf] PDF
Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (611kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a "Térbeliség a marketingben" témakörbe tartozó "Telephely választás jelentősége a marketingben" altémát dolgoztam ki. Ebben segítségemre volt a belső konzulensem Dr. Kovács András, ezen felül gyakorlati helyem is. A dolgozatom elején a bevezetés után, kifejtettem az általam legfontosabbnak vélt alapfogalmakat, témaköröket. Ezek segítségével elkezdtem kielemezni a gyakorlati helyem által nyújtott lehetőségeket, értem ez alatt a telephelyei összehasonlítását, amellyel prezentálhattam a telephely választás jelentőségét a marketingben. A gyakorlati kutatás után végül, egy összegzéssel zártam a projektmunkámat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, place marketing, telephely, tér, választás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet