Meiszter Miklós (2021) Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (611kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a "Térbeliség a marketingben" témakörbe tartozó "Telephely választás jelentősége a marketingben" altémát dolgoztam ki. Ebben segítségemre volt a belső konzulensem Dr. Kovács András, ezen felül gyakorlati helyem is. A dolgozatom elején a bevezetés után, kifejtettem az általam legfontosabbnak vélt alapfogalmakat, témaköröket. Ezek segítségével elkezdtem kielemezni a gyakorlati helyem által nyújtott lehetőségeket, értem ez alatt a telephelyei összehasonlítását, amellyel prezentálhattam a telephely választás jelentőségét a marketingben. A gyakorlati kutatás után végül, egy összegzéssel zártam a projektmunkámat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, place marketing, telephely, tér, választás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |