Bödő Martin Krisztofer (2021) A tartalomkészítéstől egy autónyira – Tartalomkészítés és gépjárműkereskedelem kapcsolatának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka - Bödő Martin Krisztofer.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom által meg szeretném hívni a kedves Olvasót azon különleges szakmai utazásra, mely átélésére nyílt lehetőségem a kutatásom során. A tanulmányom célja, hogy megismertethessem a tartalomkészítésben rejlő üzleti lehetőségeket, a minőségi tartalom feltételeit és az általuk kitűzhető reális célokat. Ahogyan az majd kiderül, a piaci szereplők tartalomkészítőkké fognak válni a jövőben. Így a kérdés csak az, hogy mikor és kik lesznek a piacelsők. Szeretnék a kutatásom által segítséget nyújtani a piaci szereplőknek, hogy kellő ismerettel és reális elképzelésekkel indulhassanak el a tartalomkészítés ösvényén. Ez egy rendkívül szubjektív szakterület rengeteg kérdéssel és aggállyal, melyre jelenleg sem precedens példa, sem egyértelmű, racionális gondolkodással megfejthető megoldás nem áll a rendelkezésünkre. Az a meggyőződésem, hogy a megoldás a piaci szereplők és a tartalomkészítők tapasztalataiban és látásmódjában rejlik, melyek ötvözése által számos válaszra lelhetünk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gépjármű értékesítés, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |