Examining-authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert

Hamni Chaima (2021) Examining-authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis-Examining-Authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert.pdf] PDF
Thesis-Examining-Authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Authenticity become the new trend in tourism, unique places such as the desert rich in culture, nature and more aspects make the tourist’s experience authentic. This research examine the expected desert tour experience and the perceived desert tour‘s satisfaction relating it to authenticity factors. It highlights the gap between tourist expectation, perceived satisfaction and authenticity, and also identify the role of authenticity to enhance desert tour in Morocco. Keywords: Tourist experience, Desert tour, Authenticity.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Formádi Katalin Klaudia
Belső
egyetemi docens; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Authenticity, desert tour, Expected experience, Perceived experience, Tourist Experience
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet