Hamni Chaima (2021) Examining-authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis-Examining-Authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Authenticity become the new trend in tourism, unique places such as the desert rich in culture, nature and more aspects make the tourist’s experience authentic. This research examine the expected desert tour experience and the perceived desert tour‘s satisfaction relating it to authenticity factors. It highlights the gap between tourist expectation, perceived satisfaction and authenticity, and also identify the role of authenticity to enhance desert tour in Morocco. Keywords: Tourist experience, Desert tour, Authenticity.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Authenticity, desert tour, Expected experience, Perceived experience, Tourist Experience |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |