E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára

Bozsák Patrik (2021) E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of E-kereskedelmi stratégi javaslatok a Biobubi számára.pdf] PDF
E-kereskedelmi stratégi javaslatok a Biobubi számára.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A BioBubi Franchise Kft.-nél töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ezidő alatt betekintést nyerhettem a vállallat mindennapi életébe, kipróbálhattam magam a legtöbb munkakörben. A céget nemrégiben alapították és hulladékmentes tisztítószerek forgalamzásával foglalkozik. A legfőbb feladataim közé az online marketing tartozott, de kipróbálhattam a vevőkkel való kapcsolattartást és a szállítást is. A projektmunka keretein belül egy kérdőíves kutatást végeztem, hogy megtudjam milyen új termékekre lenne szüksége a fogyasztóknak. A kapott válasz alapján készítettem egy online értékesítési stratégia javaslatot a vállalkozás számára. A legtöbb ember a mosogatógép kapszulára szavazott, így erre dolgoztam ki egy stratégia javaslatot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, marketing, marketing mix, online marketing, stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:06
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet