Bozsák Patrik (2021) E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
E-kereskedelmi stratégi javaslatok a Biobubi számára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A BioBubi Franchise Kft.-nél töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ezidő alatt betekintést nyerhettem a vállallat mindennapi életébe, kipróbálhattam magam a legtöbb munkakörben. A céget nemrégiben alapították és hulladékmentes tisztítószerek forgalamzásával foglalkozik. A legfőbb feladataim közé az online marketing tartozott, de kipróbálhattam a vevőkkel való kapcsolattartást és a szállítást is. A projektmunka keretein belül egy kérdőíves kutatást végeztem, hogy megtudjam milyen új termékekre lenne szüksége a fogyasztóknak. A kapott válasz alapján készítettem egy online értékesítési stratégia javaslatot a vállalkozás számára. A legtöbb ember a mosogatógép kapszulára szavazott, így erre dolgoztam ki egy stratégia javaslatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, marketing, marketing mix, online marketing, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |