Mathes Krisztián (2021) Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az ALD Automotive Hungary flottakezelő CRM rendszerének elemző bemutatása, hibáinak feltárása, kiértékelése és javaslat tétel a hatékonyságának növelése érdekében. Tiszta képet kapva egy multinacionális vállalat CRM eszköz használati valamint ügyfél kezelési szokásairól.Konkrét CRM eszközök bemutatása, mint például Salesforce és egyéb a vállalat által fejlesztett informatikai megoldások amik hatékonyabbá teszik az ügyfélkezelést. A MyALD applikáció elemzése. A vállalat CRM rendszerének humánerőforrás aspektusa a meglévő és az új ügyfeleknél.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ALD, ALD Automotive, CRM, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |