Pusztai Kitti (2021) A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pusztai Kitti_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (65kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy Magyarországon piacvezető, német mosogató márka termékkínálatának bővítését mutatom be egy magyar KKV, márkaképviselet szemszögéből. Kitérek a pandémia okozta kényszer változásokra és ennek hatásaira a jövőre nézve. Kitérek a mikro- és makrokörnyezeti tényezők elemzésére a magyar vállalat szempontjából, STEEP, SWOT elemzéssel. Bemutatom a pandémia előtti és utáni marketing lehetőségeket és ezek marketing stratégiába történő beépítését. Egy új termék bevezetésénél számos lépésen kell áthaladni, igyekszem példákon keresztül bemutatni ezeket a lépéseket. Majd saját kutatással alátámasztani a termékkínálat bővítésének sikerességét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Blanco, Ecorgan Kft, értékesítés, gránit, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, mosogató, pandémia, termékkínálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |