A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése

Pusztai Kitti (2021) A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pusztai Kitti_Szakdolgozat.pdf] PDF
Pusztai Kitti_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (65kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban egy Magyarországon piacvezető, német mosogató márka termékkínálatának bővítését mutatom be egy magyar KKV, márkaképviselet szemszögéből. Kitérek a pandémia okozta kényszer változásokra és ennek hatásaira a jövőre nézve. Kitérek a mikro- és  makrokörnyezeti  tényezők elemzésére a magyar vállalat szempontjából, STEEP, SWOT elemzéssel. Bemutatom a pandémia előtti és utáni marketing lehetőségeket és ezek marketing stratégiába történő beépítését. Egy új termék bevezetésénél számos lépésen kell áthaladni, igyekszem példákon keresztül bemutatni ezeket a lépéseket. Majd saját kutatással alátámasztani a termékkínálat bővítésének sikerességét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Blanco, Ecorgan Kft, értékesítés, gránit, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, mosogató, pandémia, termékkínálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:06
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet