Szabó László (2021) Generációk marketing politikája avagy az Unicum és a Hell helytállása a magyar és nemzetközi piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szabó-László SYKSQ5-Generációk-marketing-politikája-avagy-az-Unicum-és-a-Hell-helytállása-a-magyar-és-nemzetközi-piacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban egy igen tapasztalt és nagymúltú márkát kívánok összehasonlítani, egy fiatal keveset tapasztalt, de intenzíven növekvő márkával. Célom megismerni a márkák mögött húzódó gondolatmenetet, amivel építik a jövőjüket és alakítják a jelent. A két főszereplő az Unicum keserű likőr és a Hell energiaital. A két márka nehezen összehasonlítható, ha csupán a forgalmazott termékre koncentrálunk, azonban dolgozatomban a márkákon és azok piacon eltöltött idején van a hangsúly. Két fő alappilére van a dolgozatomnak, az elsőben a márkák marketing eszközeit vizsgálom, milyen eltérő vagy azonos módszereket alkalmaznak a fogyasztók meggyőzésére. A második pedig a nemzetközi piacon való szereplésük. Érdekesnek találtam a nemzetközi piacot, hiszen a két márka Magyarországon kiemelkedően szerepel a saját szektorában és kevés igazi ellenféllel találják szemben magukat. Külföldön viszont elvész a hazai pálya előnye.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi kereslet, európai marketing, kérdőív, üzleti stratégia, vállalatok, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |