Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél

Varga Barnabás László (2021) Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a konfliktuskezelés, tárgyalástechnika, de érintőlegesen foglalkozik a nemzetiségek közötti különbségekből adódó nehézségekkel is.  Gyakorlatomat a KLM-nél töltöttem, így a cég bemutatása is helyet kapott a dolgozatban, valamint a cégen belüli konfliktuskezelési stratégiát is igyekeztem bemutatni. Dolgozat írása közben folyamatosan újdonságokat tanultam, és tudtam beépíteni a mindennapi konfliktusaimba. A dolgozatban szó esik a konfliktusok pozitiv és negatív hatásairól, a szerepéről, az alapelvekről, és a megoldási stratégiákról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikációs képesség, konfliktus, konfliktuskezelés, repülőgépek, tárgyalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet