Pákh Zsanett (2021) Online marketing fontossága mindennapjainkban és a Diegonál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunkax4s5a3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakmai gyakorlatomat a Diego áruháznál töltöttem. A DIEGO fő termékcsoportjait a laminált padló, vízálló padló, szőnyeg, padlószőnyeg, függöny, tapéta, és az ezekhez tartozó kiegészítők alkotják.Ma már egy dinamikusan fejlődő nemzetközi franchise kereskedelmi hálózat, mely három országban képviselteti magát: Magyarországon, Romániában és Szlovákiában, több mint 150 áruházzal. A franchise üzlethálózat működtetésének lényege, hogy a vásárlók mindenütt azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találják meg a DIEGO termékkínálatát. A projektmukám a céggel kapcsolatos piackutatás készítése volt, ahol felmértem az online marketing jelentőségét mindennapjainkban illetv a Diegonál. A célcsoportot két részre osztottam, kiküldtem a rendszeres vásárlók között, illetve egy olyan csoportba töltöttem fel, ahol területileg közel élnek az emberek, ők nem feltétlen voltak vásárlói a vállalkozásnak. Ezen kívül szerepel benne szakirodalmi áttekintés, az eredmények, következtetések levonása és hivatkozások, forrás megjelölés. Nagyon örülök neki, hogy itt tölthettem a gyakorlatomat, nagyon sok tapasztalattal lettem gazdagabb és hasznosítani tudtam az iskolában elsajátított tudást.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, kérdőíves felmérés, online marketing, piackutatás, szekunder piackutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |