Orosz Ádám Krisztián (2021) Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Orosz Ádám HWDSN9 projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a Humanic cipőbolt értékesítési stratégiájának bemutatásáról szól. 2017-óta dolgozom a vállalatnál. Több pozicióban dolgoztam már, így a teljes munkafolyamatokra volt rálátásom. 2020 február óta a marketing feladatok is a hatás köröm alá tartozik. Marketing felelősként feladataim közé tartozik, hogy tartsam a kapcsolatot a bevásárló központ marketing menedzsereivel. A különböző akciók kiküldése, poszterek rendelése, illetve kezelni a magyar nyelvű Facebook oldalt. Facebookon számos megkeresést, reklamációt illetve cipővel kapcsolatos kérdések megkeresések érkeznek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cipő kereskedelem, kereskedelem, marketing, marketingadatok, üzlet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |