Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája

Orosz Ádám Krisztián (2021) Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Orosz Ádám HWDSN9 projektmunka.pdf] PDF
Orosz Ádám HWDSN9 projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám a Humanic cipőbolt értékesítési stratégiájának bemutatásáról szól. 2017-óta dolgozom a vállalatnál. Több pozicióban dolgoztam már, így a teljes munkafolyamatokra volt rálátásom. 2020 február óta a marketing feladatok is a hatás köröm alá tartozik. Marketing felelősként feladataim közé tartozik, hogy tartsam a kapcsolatot a bevásárló központ marketing menedzsereivel. A különböző akciók kiküldése, poszterek rendelése, illetve kezelni a magyar nyelvű Facebook oldalt. Facebookon számos megkeresést, reklamációt illetve cipővel kapcsolatos kérdések megkeresések érkeznek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cipő kereskedelem, kereskedelem, marketing, marketingadatok, üzlet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet