Kovács Attila György (2021) Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovcs_Attila_Gyorgy_2021_BGE_Projektmunka_FAYVMD_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (503kB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat FAYVMD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban az egészségtudatos termékeken keresztül a Norbi Update üzlet marketingstratégiáját, kutatás módszertanát mutatom be, illetve az online marketinget, annak sajátosságaival, eszközeivel, illetve azt, hogy hogyan lehet egy online marketingstratégiát kidolgozni. Bemutatom még a Norbi Update jelenlegi marketingtevékenységét a primer kutatás segítségével, továbbá a franchise rendszert, milyen feltételekkel, illetve követelményeknek kell megfelelni, hogy egy ilyen üzletet nyithassunk. Milyen előnyökkel és esetleges hátránnyal járhat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | áruértékesítés, fogyasztási stratégiák, marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |