Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül

Kovács Attila György (2021) Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovcs_Attila_Gyorgy_2021_BGE_Projektmunka_FAYVMD_.pdf] PDF
Kovcs_Attila_Gyorgy_2021_BGE_Projektmunka_FAYVMD_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (503kB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat FAYVMD.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat FAYVMD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (104kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban az egészségtudatos termékeken keresztül a Norbi Update üzlet marketingstratégiáját, kutatás módszertanát mutatom be, illetve az online marketinget, annak sajátosságaival, eszközeivel, illetve azt, hogy hogyan lehet egy online marketingstratégiát kidolgozni. Bemutatom még a Norbi Update jelenlegi marketingtevékenységét a primer kutatás segítségével, továbbá a franchise rendszert, milyen feltételekkel, illetve követelményeknek kell megfelelni, hogy egy ilyen üzletet nyithassunk. Milyen előnyökkel és esetleges hátránnyal járhat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: áruértékesítés, fogyasztási stratégiák, marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet