Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében

Vascsák Csenge (2021) Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vascsak_Csenge_HPMJVD_projektmunka.pdf] PDF
Vascsak_Csenge_HPMJVD_projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a nemzetközi új piacra lépés lehetőségeit és korlátait vizsgáltam egy speciális kereskedelmi ágazat, a földgázipar szempontjából. Mindezt egy feltörekvő magyar cég példáján keresztül mutattam be. A komplex és átfogó eredmény érdekében munkám során a primer és szekunder kutatás egyaránt helyet kapott. Szakirodalmi áttekintés alapján egy általános képet vázoltam fel a vállalati növekedés stratégiáit illetően, valamint a földgázipar hazai és nemzetközi működéséről. Emellett saját kutatást végeztem mélyinterjú formájában, melyben egy magyar gázipari vállalat ügyvezető igazgatóját kérdeztem a nemzetközi új piacra lépéssel kapcsolatos tapasztalatairól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: földgáz, mélyinterjú, nemzetközi piac, növekedési stratégia, piacra lépés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet