A Schönherz Bázis a marketing világában

Nemes Petra (2021) A Schönherz Bázis a marketing világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka-Nemes Petra.pdf] PDF
Projektmunka-Nemes Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (706kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám során belemélyedtem a marketing eszközök használatába és részleteibe, ezen felül a piackutatás fontosságára is kitértem. Célom, hogy bemutathassam a Schönherz Bázis alkalmazott marketingjét. A témám kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy olyat válasszak, ami kapcsolódik a tanulmányaimhoz, emellett érdeklődöm felé is. Dolgozatom során kvantitatív és kvalitatív kutatást is végeztem a még pontosabb eredmények érdekében. Végezetül a vállalat számára adott tanácsaimmal zártam be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fejvadászcég, marketing, online marketing, online piackutatás, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet