Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre

Szőcs Laura Anna (2021) Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szőcs Laura Anna projektmunka.pdf] PDF
Szőcs Laura Anna projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom során a központi kérdésem az, hogy mi alapján döntenek az emberek amellett, hogy rákattintanak egy hirdetésre. Melyek pontosan azok a tényezők, amelyek befolyásolják őket ebben a döntésben? Elég egy meggyőző, figyelemfelkeltő kép, amely megállítja őket a görgetésben? Talán a szöveg is egy jelentősen befolyásoló tényező? Eltérnek ezek a döntések a különböző közösségi portálokon? Szeretnék ezekre a kérdésekre válaszokat kapni, hogy a későbbiekben kamatoztatni tudjam. Projektmunkám elsődleges célja az volt, hogy pontosabb képet kapjak az emberekben kialakult szemléletről az online hirdetések tekintetében. Másodlagos célom, hogy megértsem az emberek döntési folyamatát, ha szembe találják magukat egy online hirdetéssel. Ezen belül is milyen mértékben van az emberekre hatással a vizuális és a szövegi tartalom, illetve eltér-e ez különböző platformokon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetes reklám(ok), Interword Kft., közösségi média, online hirdetés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet