Szőcs Laura Anna (2021) Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szőcs Laura Anna projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom során a központi kérdésem az, hogy mi alapján döntenek az emberek amellett, hogy rákattintanak egy hirdetésre. Melyek pontosan azok a tényezők, amelyek befolyásolják őket ebben a döntésben? Elég egy meggyőző, figyelemfelkeltő kép, amely megállítja őket a görgetésben? Talán a szöveg is egy jelentősen befolyásoló tényező? Eltérnek ezek a döntések a különböző közösségi portálokon? Szeretnék ezekre a kérdésekre válaszokat kapni, hogy a későbbiekben kamatoztatni tudjam. Projektmunkám elsődleges célja az volt, hogy pontosabb képet kapjak az emberekben kialakult szemléletről az online hirdetések tekintetében. Másodlagos célom, hogy megértsem az emberek döntési folyamatát, ha szembe találják magukat egy online hirdetéssel. Ezen belül is milyen mértékben van az emberekre hatással a vizuális és a szövegi tartalom, illetve eltér-e ez különböző platformokon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok), Interword Kft., közösségi média, online hirdetés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |