Hajnal Csongor (2021) Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka2021 - Hajnal Csongor - DAD89R.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám tartalma az, hogy a 4_skandinavia férfi ruházati üzlet hogyan is működik a mindennapokban mind ezt úgy, hogy a saját bőrömön tapasztalhattam meg a gyakorlatom közben és ez idő alatt rengeteget tanultam, fejlődtem az ottani dolgozóknak és vezetőknek köszönhetően. Számomra nagyon érdekes volt megvizsgálni azt, hogy a 4_skandinavia üzleteiben a vállalat hogyan alkalmazza a marketing mixet és hogyan is szolgálja ki a céget a 4P/7P.A 4_skandinavia üzletei hihetetlen fejlődéseken, változásokon mentek keresztül az elmúlt években, hiszen képesek voltak üzleteik bővítésére, egy új női kollekció bemutatására és a legfontosabb, hogy egy újabb üzlettel is bővítették a vállalatot.Számomra az is megdöbbentő, hogy egy pandémia alatt is képesek voltak megtartani az összes munkaerőt a cégnél, kellően tudtak alkalmazkodni az online piachoz és egyik üzletnél se kellett az mondania a vállalat vezetőjének, hogy véglegesen le kell húznunk a rácsot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árpolitika, eladás - értékesítés, értékesítés, marketing, online reklám, üzlet, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |