A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe

Pintér Ágota Kamilla (2021) A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pintér Ágota projektmunka javított nyilatkozattal.pdf] PDF
Pintér Ágota projektmunka javított nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a Museum Hotel Budapest**** galériájában rejlő potenciálokat vizsgálom. A jelenlegi üzemelés elemzésével, az aktivitásban tapasztalható visszaesés okainak feltárásával, illetve a versenytársak alapos ismeretével megpróbálok kidolgozni egy olyan marketing stratégiát, amelynek segítségével a szálloda még jobban kiaknázhatná a kiállítótér nyújtotta lehetőségeket, ezzel pedig létrehozva egy sikeresen működő, a műtárgy-kereskedelemben is érvényesülni tudó galériát. A metodológiát tekintve a dolgozat a marketing elemzésre koncentrál, újragondolva a meglévő szállodai galéria működését, arculatát és marketing céljait. Az STP modell, a 4P, a STEEP és a SWOT elemzés módszereit ötvözve szeretném megalkotni a szálloda új marketing tervét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Schultz Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: képzőművészet, komplex szolgáltatások, marketing, marketing terv, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:05
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet