Pintér Ágota Kamilla (2021) A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pintér Ágota projektmunka javított nyilatkozattal.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban a Museum Hotel Budapest**** galériájában rejlő potenciálokat vizsgálom. A jelenlegi üzemelés elemzésével, az aktivitásban tapasztalható visszaesés okainak feltárásával, illetve a versenytársak alapos ismeretével megpróbálok kidolgozni egy olyan marketing stratégiát, amelynek segítségével a szálloda még jobban kiaknázhatná a kiállítótér nyújtotta lehetőségeket, ezzel pedig létrehozva egy sikeresen működő, a műtárgy-kereskedelemben is érvényesülni tudó galériát. A metodológiát tekintve a dolgozat a marketing elemzésre koncentrál, újragondolva a meglévő szállodai galéria működését, arculatát és marketing céljait. Az STP modell, a 4P, a STEEP és a SWOT elemzés módszereit ötvözve szeretném megalkotni a szálloda új marketing tervét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | képzőművészet, komplex szolgáltatások, marketing, marketing terv, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |