Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében

Drevenka Henrietta Bernadett (2021) Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Drevenka Henrietta - Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében.pdf] PDF
Drevenka Henrietta - Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja megvizsgálni az online jelenlét Alsónémedi közösségére gyakorolt hatását. Szeretném, hogyha a kutatásom olyan települések vagy intézmények számára szolgálhatna példaként, amelyek csak a jövőben fogják felismerni az online aktivitás szerepét és jelentőségét. A dolgozatom és a kutatásom keretében elsősorban az Alsónémedi Halászy Károly Művelődési Házat és Könyvtárat vizsgáltam, akik az elmúlt néhány évben egyre inkább nyitottabbá váltak arra, hogy az online térben is aktívak legyenek. Ezen felül pedig, egy online kérdőív segítségével vizsgáltam meg közelebbről néhány 18-30 év közötti Alsónémedin élő fiatal véleményét a települések online platformokon történő tevékenységeinek fontosságáról, a közösségi oldalakról és arról, hogy a megkérdezettek milyen felületeken tájékozódnak leginkább. Összesen 16 fiatal segítette a kutatásomat, így a kis létszámú kitöltés miatt ki kell jelentenem, hogy ez egy próba kutatásnak tekinthető, az részletek feltárása érdekében szükség lenne arra, hogy akár a művelődési ház nagyobb részvételi számmal ismételje a felmérést. Véleményem szerint az egyik legfontosabb kutatási kérdésem a fiatalok elérésével és megszólításával kapcsolatos. A következtetéseim szerint, habár az online kommunikáció hatékonyságába vetett hit nagyon jelentős, hiszen az egyértelmű, hogy a digitalizációban van a jövő, mégis jól látszik, hogyha nincs helyi erős arculat és márkakép online, akkor azokat nem lehet elérni a közösségi média felületeken keresztül, akik állandóan használják az említett felületeket, hiszen nekik nagyon kiterjedt igényeik és elvárásaik vannak a fogyasztott tartalmakkal kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösség, közösségfejlesztés, művelődés, online marketing, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet