A Trane Hungária Kft. alkalmazott marketing tevékenységei és az online kommunikáció hatásai

Munkácsy Máté (2021) A Trane Hungária Kft. alkalmazott marketing tevékenységei és az online kommunikáció hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Munkácsy Máté-Szakdolgozat 2021.pdf] PDF
Munkácsy Máté-Szakdolgozat 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (912kB)

Absztrakt (kivonat)

A HVAC (Heating, Venting, Aircooling)piacon elhelyezkedő Trane Hungária Kft, marketing tevékenységének elemzését, az általuk végzett online kommunikációt, az ezzel kapcsolatos folyamatban lévő projekteket, valamint jövőbeni lehetőségeket írom le szakdolgozatomban. Kutatásom alapjaként elemzem a konkurens vállalatok online kommunikációját különböző szempontok alapján, az itt megfogalmazott állításaimat, pedig a szakmában elhelyezkedő értékesítőkkel és felső vezetőkkel lebonyolított mélyinterjúk keretein belül tesztelem, hogy állításaim valóban helytállóak-e vagy sem.Különböző gazdasági elemzések és módszerek segítségével, írom le a vállalat mikró és makró tényezőit, amelyek marketing szempontból fontosak lehetnek, mind a jelenre, mind a jövőre nézve. Közösségi média felület kialakításának lépéseit és a webes megújulást is taglalom, írott munkámban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: honlap - weblap, közösségi média, marketing, multinacionális vállalatok, online marketing, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet