Munkácsy Máté (2021) A Trane Hungária Kft. alkalmazott marketing tevékenységei és az online kommunikáció hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Munkácsy Máté-Szakdolgozat 2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (912kB) |
Absztrakt (kivonat)
A HVAC (Heating, Venting, Aircooling)piacon elhelyezkedő Trane Hungária Kft, marketing tevékenységének elemzését, az általuk végzett online kommunikációt, az ezzel kapcsolatos folyamatban lévő projekteket, valamint jövőbeni lehetőségeket írom le szakdolgozatomban. Kutatásom alapjaként elemzem a konkurens vállalatok online kommunikációját különböző szempontok alapján, az itt megfogalmazott állításaimat, pedig a szakmában elhelyezkedő értékesítőkkel és felső vezetőkkel lebonyolított mélyinterjúk keretein belül tesztelem, hogy állításaim valóban helytállóak-e vagy sem.Különböző gazdasági elemzések és módszerek segítségével, írom le a vállalat mikró és makró tényezőit, amelyek marketing szempontból fontosak lehetnek, mind a jelenre, mind a jövőre nézve. Közösségi média felület kialakításának lépéseit és a webes megújulást is taglalom, írott munkámban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | honlap - weblap, közösségi média, marketing, multinacionális vállalatok, online marketing, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |