Könyves Kata (2021) Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A koronavírus megjelenésével az egészségügyi problémák mellett, megjelentek a turizmus ágazatát érintő nehézségek is. Rengeteg intézkedés született annak érdekében, hogy a járványt meglehessen állítani, valamint, hogy a gazdaság is a lehető legkevesebb kárt szenvedje csak el. Magyarországon a turizmus egy rendkívüli húzóágazatként van jellemezve, éppen ezért az embereket nagyon nehezen érintette, amikor látták, hogy egyébként ez egy mennyire érzékeny és ingatag szegmense a piacnak. Számos korlátozás nehezítette meg a turizmus-vendéglátásban dolgozó munkavállalók, vállalkozók életét, de ezek szükségesek voltak a vírus visszaszorításának érdekében. A kutatás tartalomelemzéssel lett elvégezve és sorra vesz minden turizmust érintő intézkedést, valamint azoknak a hatásait. A fő probléma/kérdés, miszerint lehetséges-e úgy megállítani a vírust, hogy közben újraindítjuk a turizmust, a rendelkezésre álló információk és elemzések alapján került megválaszolásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, korlátozások, koronavírus, koronavírus-járvány (COVID-19), Magyarország, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |