Az IIR Magyarország Kft. konferenciaszervezési és marketing munkája a Covid 19 alatt

Kapus Emese (2021) Az IIR Magyarország Kft. konferenciaszervezési és marketing munkája a Covid 19 alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka_KapusEmese.pdf] PDF
Projektmunka_KapusEmese.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Covid 19 egyik legnagyobb hatása a turizmus-vendéglátás szektorában érzékelhető. A dolgozatban célom volt egy konkrét, konferenciaszervezéssel foglalkozó vállalat munkájának megismerése, fókuszálva a marketing és szervezési tevékenységekre. Ahhoz,hogy láthatóvá váljon,hogy az elmúlt egy éveben milyen változásokon ment át a vállalat mélyinterjút és SWOT analízist végeztem. A fentiek eredményeként kiderült, hogy a választott vállalat a rugalmassága és gyors reakciója miatt a jelenlegi helyzetben is eredményesen tudott működni, és betekintést nyertem abba, hogy hogyan élték meg mindezt a vezetők és beosztottak. A végső következtetések jó iránymutatást adhatnak a vállalatoknak arra, hogy milyen jellemzők szükségesek ahhoz, hogy hasonló helyzet esetén is sikeresek maradjanak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: konferencia, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, rendezvények, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet