Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig

Pánczél Péter (2021) Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 2021_Pánczél_Péter_Egy_termék_születése_az_ötlettől_az_első_vásárlóig.pdf] PDF
2021_Pánczél_Péter_Egy_termék_születése_az_ötlettől_az_első_vásárlóig.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat tárgya egy termék fejlesztése és piaci bevezetése magától a termék ötletének megszületésétől az első vásárlókig. Elsősorban a viselkedési közgazdaságtan tudományát érinti a szakirodalom, de emellett üzleti tervezés, SWOT elemzés, fedezeti pont számítás és startup módszertan is van a dolgozatban. A termék egy még gyerekcipőben járó, átmeneti technológiával készül, FDM 3D nyomtatással, ezért az életciklusa sem várható túl hosszúra. Továbbá viszonylag egyszerű, nehezen levédethető és könnyen másolható a termék. Ezért a cél, hogy a rövid életciklus alatt végig magas profitot termeljen a termék. A megtermelt profitot pedig újabb projektekbe forgatva növekedjen a vállalkozás.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árupiac, marketing, termék, üzleti tervezés, viselkedéstudomány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet