HR szerepe a KKV szektorban

Romeisz Dániel András (2021) HR szerepe a KKV szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Romeisz_Dániel szakdolgozat végleges 0199.pdf] PDF
Romeisz_Dániel szakdolgozat végleges 0199.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban arra kívánok rávilágítani és érvelni, hogy miért is tartom fontosnak a humánerőforrás menedzsment használatát, megerősödését  a KKV szektorban is, mit tudnak ezzel nyerni a szereplők, akár munkáltatói akár munkavállalói oldalon.Témák amiket kifejtek a HR fontosabb részterületeit öleli fel, mint a toborzás-kiválasztás, kompetencia alapú munkakörök, teljesítmény értékelés, motiváció és ösztönzés, dolgozói elégedettségmérés, képzés-fejlesztés.Emellett interjúkat készítettem több KKV szektorban dolgozó HR vezetővel is, ezen témák feltérképezése kapcsán.Összefoglalómban pedig visszautalva a részletesebben bemutatott területekre és jó gyakorlatokra kívántam kifejteni érveimet a téma fontossága mellett, saját véleménnyel és tapasztalattal  kiegészítve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: HR, humán erőforrás, humán erőforrás stratégia, humánerőforrás-fejlesztés, humánpolitika - munkaerő-gazdálkodás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet