Romeisz Dániel András (2021) HR szerepe a KKV szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Romeisz_Dániel szakdolgozat végleges 0199.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban arra kívánok rávilágítani és érvelni, hogy miért is tartom fontosnak a humánerőforrás menedzsment használatát, megerősödését a KKV szektorban is, mit tudnak ezzel nyerni a szereplők, akár munkáltatói akár munkavállalói oldalon.Témák amiket kifejtek a HR fontosabb részterületeit öleli fel, mint a toborzás-kiválasztás, kompetencia alapú munkakörök, teljesítmény értékelés, motiváció és ösztönzés, dolgozói elégedettségmérés, képzés-fejlesztés.Emellett interjúkat készítettem több KKV szektorban dolgozó HR vezetővel is, ezen témák feltérképezése kapcsán.Összefoglalómban pedig visszautalva a részletesebben bemutatott területekre és jó gyakorlatokra kívántam kifejteni érveimet a téma fontossága mellett, saját véleménnyel és tapasztalattal kiegészítve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | HR, humán erőforrás, humán erőforrás stratégia, humánerőforrás-fejlesztés, humánpolitika - munkaerő-gazdálkodás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |