Talapka Petra Lili (2021) Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (670kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság a gyermek, mint fogyasztói célcsoport megjelenésére egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek, a társadalomban való megjelenésük mellett. Elkülönült fogyasztói célcsoporttá váltak a felnőttek szokásaitól, mivel a gyermek, nemcsak mint a jelen fogyasztói, hanem mint a szüleik és kortársaik befolyásolói, és mint a jövő fogyasztói vannak jelen a fogyasztói piacon. Így rengeteg őket célzó reklámmal találkoznak, projektmunkám során ezeknek mutatnám be pozitív, illetve negatív hatásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, fogyasztóvédelem, gyerekek, marketingkommunikáció, reklámok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |