Sándor Vanda Brigitta (2021) A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Sándor Vanda B. Záródolgozat 2021.05.05..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing napjainkban nem más, mint kulcsa egy termék értékesítésének. Magyarországon az évek múlásával a borágazat egy elég meghatározó szegmenssé alakult. A bor ma már egy egyedi termékké alakult, a sokszínűségével kimagasló szerepeket lát el. A borkultúra jelentős fejlődésnek indult, mondhatni a borfogyasztás divattá vált, egyre többen beszélnek róla és fogyasztják egy fárasztó nap után. A gazdasági helyzet miatt a piaci verseny egyre nagyobb, egyre több nagyszerű minőségű bor jelenik meg, mely megköveteli az új eszközök alkalmazását. Az elmúlt időkben jelentős szerepet kapott a bormarketing, melyhez ide tartozik a közösségi marketing, valamint a pincészetek egyedi tevékenysége egyaránt. Élenjáró reklám nélkül nehéz életben maradni a piac telítettsége miatt. Dolgozatomban bemutatom a soltvadkerti Frittmann Borászat marketing tevékenységét és stratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borászat, bormarketing, Frittmann Borászat, javaslatok, koronavírus-járvány (COVID-19) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |