A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra

Sándor Vanda Brigitta (2021) A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Sándor Vanda B. Záródolgozat 2021.05.05..pdf] PDF
Sándor Vanda B. Záródolgozat 2021.05.05..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing napjainkban nem más, mint kulcsa egy termék értékesítésének. Magyarországon az évek múlásával a borágazat egy elég meghatározó szegmenssé alakult. A bor ma már egy egyedi termékké alakult, a sokszínűségével kimagasló szerepeket lát el. A borkultúra jelentős fejlődésnek indult, mondhatni a borfogyasztás divattá vált, egyre többen beszélnek róla és fogyasztják egy fárasztó nap után. A gazdasági helyzet miatt a piaci verseny egyre nagyobb, egyre több nagyszerű minőségű bor jelenik meg, mely megköveteli az új eszközök alkalmazását. Az elmúlt időkben jelentős szerepet kapott a bormarketing, melyhez ide tartozik a közösségi marketing, valamint a pincészetek egyedi tevékenysége egyaránt. Élenjáró reklám nélkül nehéz életben maradni a piac telítettsége miatt. Dolgozatomban bemutatom a soltvadkerti Frittmann Borászat marketing tevékenységét és stratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borászat, bormarketing, Frittmann Borászat, javaslatok, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet