Hogyan változnak az Y generáció utazási szokásai a technológia hatására

Martinecz Péter György (2021) Hogyan változnak az Y generáció utazási szokásai a technológia hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Martinecz_Peter_szakdolgozat.pdf] PDF
Martinecz_Peter_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja volt megmutatni az elmúlt évek technológiai fejlődésének hatását a turizmusra, annak a generációnak a szemszögéből, akik elsők között tapasztalhatták már meg ezeket és a legfiatalabb olyan nemzedék, melynek minden tagja már nagykorú és vélhetően önálló döntéshozó. Az Y generáció saját karakterisztikája, hogy a modern technológiai forradalomnak köszönhetően fogyasztói szokásaik gyökeresen megváltoztak az élet minden területén, amihez a turizmus szolgáltatói körének alkalmazkodnia kellett, és a jövőben is ezt kell tenniük, amennyiben sikeresek akarnak maradni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szalók Csilla
Belső
főiskolai tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, információs és kommunkiációs technológia (IKT), turizmus, utazás, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet