Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba

Kriston Marcell (2021) Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka.pdf] PDF
projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Olyan világot élünk, ahol Elon Musk, a világ leggazdagabb embere, milliárdos tech guru egy Twitter bejegyzéssel képes felborítani a tőzsde egyensúlyát és ezáltal több millió ember életét gyökeresen megváltoztatni, ahol Kajdi Csaba, a Visage Models alapító-tulajdonosa szinte bármely vállalatot képes néhány sajátos stílusú Instagram Story-val teljes árukészletétől megszabadítani. Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik ez az egész? Gyakorlati példákkal, a saját tapasztalataimra támaszkodva keresem ezekre a látszólag egyszerű kérdésekre a választ a záródolgozatom következő soraiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, marketing-kampány, marketingstratégiák, online marketing, reklámkampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet